מזגן ברכב לא מחמם

למידע נוסף, השאירו פרטים!

אחת התקלות היותר מרגיזות שיכולות לקרות ברכב שלנו הוא שהמזגן ברכב לא מחמם. הדבר מפריע במיוחד בימי החורף הקרים כאשר אנו מגיעים לאוטו שלנו בבוקר אחרי שהרכב עמד כל הלילה בקור, מניעים את הרכב והמזגן מוציא אויר קר ולא מחמם אותנו כלל. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מידע מקצועי ומקיף הכולל בין השאר מענה על שאלות מרכזיות כמו איך למעשה עובד המזגן ברכב, מה הן התקלות הנפוצות כאשר המזגן ברכב לא מחמם, איך מתקנים וכמה זה יעלה לכם וכמובן הכי חשוב, איך ניתן להימנע מתקלות שכאלה במזגן הרכב שלנו.

איך פועלת מערכת החימום ברכב?

מערכת החימום במיזוג האויר של הרכב פועלת למעשה בעזרת נוזלי הקירור של המנוע. אחת הבעיות הנפוצות הוא שאנשים שפותחים את החימום ויוצא אויר קר ומיד סוגרים ומתקשרים לטכנאי מזגני רכב או מוסך על מנת לדווח על תקלה. בפועל אחרי לילות קרים לוקח למי הקירור של המנוע זמן רב להתחמם ולעיתים יעברו חמש עד עשר דקות עד שתוכלו לחמם היטב את הרכב שלכם באמצעות מיזוג האוויר. לכן, לפני שאתם  חושבים כי קיימת בעיה, המתינו בסבלנות כמה דקות, יכול להיות שהבעיה תיפטר מעצמה.

תקלות נפוצות כאשר המזגן ברכב לא מחמם

כאשר ישנה תקלה במערכת החימום של הרכב אנו עדים למספר תקלות נפוצות שיכולות להתרחש במערכת. תקלה אחת שנפוצה מאוד היא במערכת חימום הרדיאטור שבמסגרתה המכונאי רכב צריך לסקור את כל המערכת ולוודא שאין חסימות או סתימות בצנרת של הרדיאטור שעלולות ליצור בעיות בחימום הרכב. במידה ומגלים כי אין כל סתימה יש לבדוק כיוון של תקלה בטרמוסטט או אפילו לוודא אם מיכל מי הקירור ברכב מלא היות וזהו מקור החימום מזגן הרכב.

איך ניתן למנוע בעיית חימום במזגן הרכב?

אז כפי שכבר ציינו קודם לכן חימום במזגן הרכב תלוי בנוזלי הקירור של הרכב ולכן עלינו לוודא אחת לזמן מה שמפלס מי הקירור של הרכב אכן נמצא מעל למינימום הנדרש. בדרך כלל במצב בו הוא מתחת למינימום עלולה להדלק לנו נורה במחווני הרכב אך לא תמיד זה המצב לכן יש לדאוג לתחזוקה תקינה של הרכב על ידי בדיקה זו שאורכת דקה אחת בלבד.

בנוסף, מומלץ לבצע בדיקת חורף לרכב לפני בוא החורף ומומלץ מאוד לבקש ממכונאי הרכב שיבדוק גם את מערכת החימום של הרכב שלכם על מנת שלא תתקלו עם בוא החורף והימים הקרים במצב בו החימום ברכב שלכם לא עובד כלל. בדיקה פשוטה למערכת המזגן ברכב שלכם תעלה בין 100-200 שקלים אך אם נתגלתה בעייה של סתימה למשל שאותה צריך לשחרר העלות של התיקון עלולה להגיע עד 300 או 400 שקלים. במידה ויהיה עליכם להחליף חלקים העלות גם עלולה לזנק ל-1000 שקלים אך כמובן יכולה להיות פחותה יותר, תלוי כמובן אילו חלקים נצטרך להחליף במערכת. אז לפני החורף הבא, וודאו מראש כי מערכת החימום שלכם עובדת כשורה על מנת להימנע ממצב בו תצטרכו לתקן את החימום ברכב בדקה התשעים.

המזגן ברכב לא מחמם? אצלנו במרכז המזגנים תוכלו לפתור את הבעיה ביעילות, מקצועיות ובמחיר הוגן. אנו עובדים עם טכנאי המזגנים המובילים בישראל, כולם עברו את ההסמכה הנדרשת לפתרון תקלות מהסוג הזה כאשר הן החלקים והן התיקון עצמו, כולם באחריות. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מלא ומהיר בהתאם לצרכים שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email