מזגן לא מקרר

למידע נוסף, השאירו פרטים!

במידה ואתם מדליקים את המזגן שלכם, אך הוא אינו מקרר ואתם מתבלים מהחום בבית, אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא!

מזגן לא מקרר – בדקו את השלט

ישנם המון מצבים בהם יכול להיות כי המזגן לא מקרר לכם מספיק את החלל אותו הוא אמור לקרר, לפני שאתם ממהרים לחשוב כי יכול להיות וקיימת בעיה רצינית במזגן, בדקו את השלט של המזגן, יכול להיות כי המזגן אינו מכוון על קור ולכן הוא לא מקרר לכם, דברים כאלו יכולים לקרות במקרים בהם אולי ילד נגע בשלט ושיחק בו וכך שינה את ההגדרות של המזגן, וכן יכולים להיות סיבות נוספות, אך לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים בדקו ראשית כי השלט מכוון היטב.

מזגן לא מקרר – פילטרים

במידה והמזגן לא מקרר מספיק יכול להיות כי הפילטרים של המזגן מאוד מלוכלכים ולכן, מומלץ לבצע ניקיון של הפילטרים לפני שממהרים להזמין טכנאי מזגנים, יכול להיות כי ניקיון טוב יעשה את העבודה כפי שצריך, רצוי לאחר הניקוי של הפילטרים לתת להם להתייבש כפי שצריך לפני שאתם מחזירים אותם למזגן על מנת לא לגרום לעובש בתוך המזגן, הינכם יכולים לבצע את ניקיון הפילטרים באופן עצמאי ללא הזמנה של בעל מקצוע.

מזגן לא מקרר – קפוא

קיימים לא מעט מקרים אשר יכול להיות כי המזגן שלכם קפא ולכן הוא לא מקרר, המזגן יכול לקפוא מסיבה שהפילטר שלו אולי סתום, וכן יכול להיות שהמגן קפא מכיוון שעבד המון שעות ללא הפסקה, לכן, ראשית חשוב להקפיד לתת למזגן שלכם את האפשרות לעבוד אך לדעת לעשות הפסקה בשעות הפעולה של המזגן על מנת לא לגרום לו לקפוא, במקרים אשר המזגן קופא רצוי ראשית לכבות את המזגן על מנת לתת לו את האופציה להפשיר, וכן לאחר מכן לבדוק את הפילטרים.

מזגן לא מקרר – מחסור בגז

כמו כן, יכול להיות כי חסר גז למזגן ולכן הוא לא מקרר כפי שצריך את החלל אותו הוא אמור לקרר, במקרים כאלו רצוי להזמין טכנאי מזגנים אשר הינו בעל רישיון וכן הוא מוסמך על מנת למלא לכם גז במזגן, טכנאי מזגנים יידע להגיד לכם האם קיים בריחה של גז מהמזגן, ובמידה וקיים הוא יידע לטפל בבעיה כפי שצריך, וכן יכול להיות כי פשוט נגמר הגז למזגן ואין שום סיבה לטפל במזגן חוץ מאשר לבצע מילוי גז על מנת שיוכל לחזור לקרר כפי שצריך.

מזגן לא מקרר – עודף גז

כן, אולי זה קצת מוזר לכם לשמוע את זה, אך יכול להיות כי ביצעו לכם מילוי גז למזגן וכן לא עשו זאת במינון נכון, מצבים כאלו יכולים לגרום למזגן להפסיק לקרר, ולכן, חשוב מאוד לבדוק כי הינכם מזמינים טכנאי מזגנים אשר יודע לבצע את העבודה כפי שריך, וכן שהינו מוסמך ובעל וותק בתחום, כך תוכלו להיות בטוחים כי זוהי אינה העבודה הראשונה שלו וכי הוא יודע לעשות זאת בצורה מדויקת על מנת לא לגרום לבעיה אחרת במזגן.

מזגן לא מקרר – טכנאי מזגנים

כאמור, לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע על מנת לטפל לכם בכל בעיה אשר קשורה למזגן, חשוב מאוד לבדוק כי הינכם מזמינים טכנאי מזגנים מקצועי ביותר על מנת שיבצע את העבודה הטובה והמקצועית ביותר.

סיכום

המרכז למיזוג אוויר מציעים לכם מגוון רחב של בעלי מקצוע בתחום, אשר כולם בעלי ידע רחב וניסיון של לא מעט שנים, וכן יוכלו לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה