מזגן מקצר

למידע נוסף, השאירו פרטים!

הסיוט הכי גדול שלכם יהיה כאשר המזגן שלכם מתחיל לקצר ולכן, אינכם יכולים להפעיל אותו עד להגעה של טכנאי מזגנים מקצועי ביותר.

מזגן מקצר – לוח החשמל

כאשר המזגן מקצר את הבית זה יכול להיות סיוט עבור כל אחד, במקרה שהמזגן מקצר כל החשמל בבית קופץ, ולכן, הדבר הראשון שעליכם יהיה לעשות זה לגשת אל ארון החשמל ולבדוק מה בדיוק קפץ, האם קפץ לכם רק הפקק אשר שייך למזגן שלכם או האם קפץ לכם ממסר הפחת, ברוב המקרים תוכלו לדעת זאת עוד לפני שתיגשו אל ארון החשמל מכיוון שאם קפץ לכם רק המזגן אז רק הוא יקפוץ אך כל החשמל בבית ימשיך לעבוד כרגיל.

מזגן מקצר – קצר רק בפקק המזגן

במקרים בהם הקצר נותר אך ורק מהפקק של המזגן עצמו יכול להיות כי הפקק אינו תקין או חלש ולכן הוא לא מצליח לספק לכם את החשמל אותו המזגן דורש, כאשר קופץ לכם המזגן, תקוו מאוד כי זאת הבעיה היחידה מכיוון שאם לא מדובר בבעיה הרבה יותר חמורה, בנוסף אם זאת הבעיה היחידה אתם יכולים להיות רגועים מכיוון שההחלפה של הפקק הינה פעולה מאוד פשוטה ולכן, הינכם יכולים לפתור זאת במהירות ובקלות.

מזגן מקצר – זרם גבוה

במידה ולא רק הפקק של המזגן קפץ לכם מדובר בבעיה קצת יותר רצינית, יכול להיות כי המזגן דורש זרם גבוה ולכן, במקרים כאלו יכול להיות כי הפיוז קופץ, פעולה זאת של הפיוז נעשית על מנת להגן על הפיוז עצמו, וכן על מנת להגן על כל מערכת החשמל מפני שריפה, במקרים בהם יש יותר מדי עומס בצריכת החשמל המזגן יכול לקצר לכם, וכן יכול להיות כי למחרת הוא יעבוד שוב בצורה מצוינת.

מזגן מקצר – מה ניתן לעשות

רצוי מאוד להזמין טכנאי מזגנים מומחה אשר הוא מבצע מדידה של הזרם במזגן, פעולה זו נעשית באמצעות מכשיר אלקטרוני וכן משווים אותו לנתונים של המנוע, חשוב מאוד להבין כי חשמל יכול להיות מאוד מסוכן ולכן, אין להתעסק עם החשמל במידה ואינכם מבינים כיצד לבצע פעולות מסוימות, חשוב מאוד במקרים כאלו להזמין איש מקצוע אשר הינו מומחה לדברים אלו על מנת שיוכל לבדוק מדוע המזגן שלכם מקצר.

מזגן מקצר – סיבות

קיימות כמה סיבות אשר בעקבותיהן יכול להיות כי המזגן שלכם מקצר, לפניכם כמה סיבות:

  • פילטרים מלוכלכים יכולים לגרום לקצר במידה והינכם מדליקים את הזמן על חימום.
  • חוסר גז.
  • עודף גז.
  • סתימה במערכת של הגז אשר יכולה לפגוע בזרימה תקינה.
  • חוטי חשמל דקים.
  • מדחס תפוס.
  • במידה ומדובר במזגן תלת פאזי – יכול להיות כי חסרה פאזה.

כמו כן, יכולות להיות סיבות נוספות אשר בעקבותיהן מתבצע קצר מהמזגן.

מזגן מקצר – הזמינו בעל מקצוע

כאשר המזגן שלכם מקצר, חשוב מאוד לבדוק מדוע זה קורה, על מנת שתוכלו לדעת וכן על מנת לטפל בבעיה רצוי מאוד להזמין בעל מקצוע איכותי ואמין אשר יוכל לבדוק עבורכם את הבעיה, באמצעות בעל מקצוע איכותי תוכלו לטפל בבעיה וכן להמשיך ליהנות מהמזגן ככל האפשר, חשוב מאוד לא לנסות לסדר דבר כזה באופן עצמאי מכיוון שהתעסקות עם החשמל יכולה להיות מסוכנת מאוד.

סיכום

המרכז למיזוג אוויר יכולים להציע לכם מגוון של טכנאי מזגנים שונים אשר יכולים לתת לספק לכם עבודה מקצועית ומעולה.

הינכם מוזמנים להיכנס על מנת שתוכלו לבחור טכנאי מזגנים אשר מתאים עבורכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה