נזילת מים מהמזגן

למידע נוסף, השאירו פרטים!

כאשר אתם מבחינים כי המזגן שלכם מטפטף, חשוב שתדעו כי לא מדובר בדבר שגרתי, וכי רוב הסיכויים קיימת תקלה מסוימת במזגן אשר גורמת לו לטפטף.

נזילות מים מהמזגן – תופעה

כאשר מתחיל לנזול לכם מים מהמזגן, אתם בטח כבר יודעים כי מדובר בתופעה מאוד מוכרת, נזילת המים מתחילה ממש זמן קצר לאחר ההפעלה של המזגן, באותו רגע תתחילו לראות כי קיימת נזילה של מים אשר נוזלים היישר ממכסה הפלסטיק של המזגן, חשוב לציין כי ברוב המקרים כאשר קיימת נזילה כזו של מים מהמזגן, מדובר על בעיה בתוך המזגן ולא בעיה אשר נובעת מהמנוע מחוץ לבית, נזילה של מים מהמזגן יכולה לנבוע מסיבות שונות.

נזילת מים מהמזגן – סיבות

קיימות כמה סיבות אר יכולות לגרום לנזילה של מים מהמזגן שלכם:

  • סתימה בסוללה, יכול להיות כי הסוללה נסתמה וזה דבר אשר יכול לגרום לנזילה של מים מהמזגן.
  • תעלת הניקוז סתומה.
  • חוסר גז.
  • עודף גז.
  • צינור ניקוז של המזגן סתום.
  • פילטרים במזגן אשר יכול להיות סתומים או תקולים.

סיבות אלו יכולות לגרום למזגן שלכם לטפטף, כפי שהינכם רואים קיימים מספר מצבים בהם תוכלו לנסות לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם.

נזילת מים מהמזגן – פתרון

כאמור, קיימים מספר מצבים אשר בהם הינכם יכולים לנסות לטפל בבעיה בכוחות עצמכם, למשל: במידה ומדוב בפילטרים סתומים הינכם יכולים לבצע ניקוי לפילטרים עם מים וסבון על מנת שהמזגן יפסיק לטפטף, כמו כן במידה והצינור ניקוז של המזגן הינו סתום הינכם יכולים לנסות לפתו זאת בכוחות עצמכם ללא בעיה, אך במידה ואינכם מצליחים לפתור את הבעיה מומלץ להזמים שירותים של בעל מקצוע על מנת שיוכל לבדוק מהיכן הבעיה בדיוק.

נזילת מים מהמזגן – סתימה בסוללה

כפי שנכתב בסיבות לסיבה של נזילת מים מהמזגן, סתימה בסוללה יכולה להיות אחת מהסיבות האלו, דרך הסוללה של המזגן עובר הגז הקר או הגז החם של המזגן, ולכן, במידה וקיימת סתימה בסוללה המים של המזגן לא יכולים לעבור היטב לצינור הניקוז של המזגן, ולכן, במקרים כאלו קיימת נזילת מים מהמזגן, במקרים כאלו צריך לעשות ניקיון מאוד יסודי בתוך היחידה הפנימית של המזגן על מנת לפתוח את הסתימה בסוללה.

נזילת מים מהמזגן – טכנאי מזגנים

במידה והתחלתם להבחין כי קיימת לכם נזילת מים מהמזגן, וכן ניסיתם לבצע פעולות אר יכול להיות כי בגללן נגרמה הנזילה ואינכם מצליחים באמת לטפל בבעיה, עליכם להזמין שירותים של טכנאי מזגנים מקצועי אשר יוכל לתת לכם מענה לבעיה, טכנאי מזגנים מקצועי יידע להבחין מה בדיוק הגורם לנזילת מים מהמזגן וכן לטפל על פי הצורך, ולכן, מומלץ להזמין טכנאי מזגנים על מנת שהבעיה לא תחמיר.

נזילת מים מהמזגן – מקצועיות

כאשר אתם מחליטים להזמין שירותים של טכנאי מזגנים, חשוב מאוד לבדוק היטב כי אתם מזמינים טכנאי מזגנים מקצועי ביותר, אשר יידע להבחין מה הבעיה, וכן יידע לטפל בבעיה כמו שצריך כך שנזילת המים מהמזגן תיפסק, ואתם תוכלו להמשיך להדליק את המזגן ללא בעיה ומבלי לסבול מנזילת מים בבית שלכם, חשוב מאוד שטכנאי המזגנים יהיה מקצועי על מנת שיוכל לטפל כפי שצריך, וכן בצורה שהיא תחזור על עצמה.

סיכום

המרכז למיזוג אוויר מציעים לכם מגוון של טכנאי מזגנים מקצועיים ביותר אשק יוכלו לתת לכם מענה לכל בעיה אשר יכולה להיות לכם במזגן.

במידה ואתם מחפשים טכנאי מזגנים בעקבות נזילת מים מהמזגן אתם מוזמנים להכנס ולבחור לכם טכנאי מקצועי ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה