מזגן מקפיץ את כל החשמל בבית

למידע נוסף, השאירו פרטים!

מזגן עלול לגרום לקצר חשמלי אם הוא עבר הארקה בצורה לא נכונה, אך ישנן גם סיבות אחרות שעשויות להוביל לכך שהמזגן מקפיץ את כל החשמל בבית שלכם. כשזה קורה והחשמל בבית קופץ בגלל הפעלת מזגן, בדיקת הארקה בבית יכולה לאמת אם המכשיר מוארק כהלכה או לא.

מזגן מקצר עלול להתרחש כאשר כבל החשמל והמזגן אינם מוארקים כהלכה. וכשזה קורה, חשוב במיוחד לזכור כי מזגן יכול להקפיץ חשמל ולגרום לשריפה בבית. במאמר זה נדון בכל מה שצריך לדעת על הארקה בבית וכן מזגן שמקפיץ את כל החשמל בבית. נדבר גם על איך תוכלו להימנע ממצב כזה ומה כדאי לעשות אם המזגן שלכם מקפיץ חשמל. מה חשוב לדעת על מזגן מקפיץ חשמל בבית? המשיכו לקרוא.

מה עשוי להוביל לחשמל שקופץ עקב הפעלת מזגן?

מזגנים הם אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר בבית. הם אחראים לקרר את הבית בימי הקיץ החמים ולחמם אותו בימי החורף הקרים. וכאשר הם עובדים בצורה תקינה, הם גם חוסכים הרבה כסף על חשבונות החשמל על ידי הפחתת צריכת החשמל. עם זאת, עדיין קיים סיכון שמזגן עלול להקפיץ זרם חשמלי ולגרום נזק לרכוש שלכם או חלילה להוביל אפילו לשריפה.

אם יש לכם מזגן מקפיץ חשמל בבית, עליכם לפנות לחשמלאי שיבדוק אם הוא מוארק. זאת, כי כאשר החשמל קופץ בגלל מזגן שמופעל, יכול להיות שזה בגלל שיש בעיה בהארקה ולא מספיק הגנה מפני נחשולי מתח. מה עוד לגבי מזגן מקצר, הארקה בבית או מזגן מקפיץ פחת בבית?

מה הסיבות לכך שהמזגן גורם לקצר חשמלי?

מזגן מקפיץ פחת או קצר חשמלי במזגן יכולים להיגרם כאשר נקודת ההארקה של הבית שלכם אינה מחוברת כראוי או על ידי מערכת חיווט פגומה. הסיבות השכיחות ביותרהן חוטים רופפים ומוטות הארקה שבורים. בתוך כך, מיזוג אוויר עשוי להקפיץ חשמל עקב בעיות במערכת החיווט. החיווט והמערכות החשמליות אינן מוארקות כראוי בחלק מהמקרים, מה שגורם לקצר חשמלי.

חשוב לדעת, יש צורך בהארקה מטעמי בטיחות בעיקר, כמו גם למטרת מניעה של סכנות חשמליות למיניהן, שריפה וכולי. אם יש לכם יחידה ישנה יותר שאין לה הארקה, ייתכן שתצטרכו להחליף אותה בדגם חדש יותר שיש לו תכונה זו. מה עוד לגבי מזגן מקפיץ את כל החשמל בבית? המשיכו לקרוא.

האם צריך בדיקת הארקה חשמלאי?

ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לגלות אם יש למזגן שלכם בעיית הארקה. למשל, אתם יכולים לבדוק אם יש חיבורים רופפים במזגן שלכם, כמו גם כבלים מרופטים ומתפוררים או אפילו קורוזיה בחוטי ההארקה ובברגים של המזגן. אם אתם רואים אחד מהסימנים הללו, זה הזמן להזמין חשמלאי ולבדוק את מערכת מיזוג האוויר שלכם לאיתור סכנות בטיחותיות.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה