המזגן לא מחמם

למידע נוסף, השאירו פרטים!

המזגן לא מחמם? קופאים מקור ומחפשים דרך לתקן את המזגן כמה שיותר מהר? בפוסט הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים בכדי להבין מה צריך לעשות כאשר המזגן לא מחמם. זה נכון שאמנם אנו חיים בישראל וברוב ימות השנה מזג האוויר כאן נהדר להפליא, ימי השמש רבים…אבל יש גם לא מעט ימים חורפיים וקרים.

את הקור אנחנו מרגישים בעיקר בשעות הקטנות של הלילה ומוקדם בבוקר ולפעמים גם מרגישים שכדאי לחמם את הבית במהלך היום, בעיקר בסופי שבוע וחגים המתקיימים בחורף.   המזגן מסייע לנו לשמור על החום בתוך החללים בבית וכמובן להתגבר במקרים שבהם מערכת הבידוד לא עושה את העבודה כמו שצריך.

אז מה כדאי לעשות כאשר המזגן לא מחמם?

בשלב הראשון, כדאי מאוד לבדוק שהמזגן שלכם באמת פועל על חימום. זה נשמע אולי מצחיק אבל יש לא מעט פעמים בהם לקוחות מתקשרים לטכנאי מזגנים וטוענים כי המזגן שלהם הפסיק לחמם אבל בפועל בכלל לא מדובר בתקלה אלא בהסחת דעת. לכן, מומלץ קודם כל לבדוק שהמזגן באמת נמצא על אופציית החימום. מספיק שהילד הקטן שלכם שיחק עם השלט והעביר אותו למצב אחר כמו אוורור או קירור למשל. זה לא משנה אם שמתם את המזגן על 27 או 28 מעלות, אם הוא לא על מצב חימום, הוא לא יחמם. ברוב השלטים, מצב חום נראה כמו שמש.

נקו את הפילטרים במזגן שלכם

כמו כל מוצר חשמלי אחר גם המזגן חייב שישמרו עליו. תהליכי ניקוי ותחזוקה הם הבסיס למזגן תקין ולהארכת החיים שלו. בחלק הקדמי של המזגן יש מכסה ואותו עליכם להרים. כעת, הוציאו את הפילטרים ושטפו אותם מתחת לברז. מומלץ לחכות שהפילטרים מתייבשים לגמרי ואז להחזיר אותם לתוך המזגן. תפקידם של הפילטרים הוא לסנן את האויר שיוצא מהמזגן ישירות אל החלל. עם הזמן, מצטבר בהם לכלוך ואבק. הדבר הזה גורם לסתימות ואז בעצם המזגן לא יכול להוציא את האויר כמו שצריך. את הפילטרים מומלץ לנקות אחת לחצי שנה.

מזגן לא מחמם משום שחסר גז

הגז הוא זה שבעצם אחראי על פעולת החימום או הקירור במזגן שלנו. יש צינור מיוחד שדרכו הגז עובר ומשנה את טמפרטורת האויר שיוצאת מהמזגן. במקרים בהם יש דליפת גז, אין מספיק גז שיכול לעשות את פעולת החימום ואז המזגן לא מחמם. במקרים בהם המזגן גם לא מקרר, כנראה שמדובר בבעיה בגז. המחיר של מילוי גז משתנה ותלוי בגודל המזגן ובסוג שלו. 

מזגן לא מחמם כתוצאה מתקלה בתרמוסטט

עוד סיבה שיכולה להוביל לכך שהמזגן לא יחמם היא התרמוסטט. במידה ואחד מהתרמוסטטים נפגע, המזגן יכול לחשוב שטמפרטורת החדר גבוהה או נמוכה מדי ואז הוא לא עושה את פעולת החימום כמו שצריך.

יש עוד כל מיני תקלות שיכולות להוביל לכך שהמזגן לא יחמם כמו תקלה בסליל החימום או המנוע. יש מקרים בהם אכן משתלם לתקן את התקלה אבל בחלק מהמקרים החלקים כל כך יקרים ואם מוסיפים את עבודת התיקון זה יוצא ממש לא משתלם ועדיף כבר לרכוש מזגן חדש באחריות.

המזגן שלכם לא מחמם? זקוקים לטכנאי? אנחנו במרכז המזגנים נשמח לסייע לכם. עם שני של ניסיון בעולם המזגנים אנו מספקים לקהל לקוחותנו טכנאי הפועל באזור המגורים שלכם באופן מהיר. שירות יעיל, הגון ומקצועי לאורך כל התהליך בהתחייבות. אז צרו איתנו קשר דרך האתר ונשמח לעזור לכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה