ניקוי מזגן מחיר משתלם והוגן

למידע נוסף, השאירו פרטים!

מה היינו עושים בלי המזגן? הוא מאפשר לנו ליהנות מטמפרטורה מדויקת ומושלמת בכל עונות השנה, בהתאם לצרכים, הדרישות וההעדפות שלנו. בזכותו, ניתן לקרר את חלל הבית בימי הקיץ החמים, ואף לחמם אותו בימים הקרים ביותר של החורף. בשל כך, אין זה מפליא כי כל תקנה במזגן, עלולה לערער אותנו לגמרי. כדי למנוע את התקלות הללו, יש לבצע פעולות מונעות למטרת ביקורת. בין היתר, לנקות את המזגן. כשמדברים על ניקוי מזגן מחיר הוא אחד הדברים הראשונים שצצים במחשבה, שכן איש אינו מעוניין בהוצאה משמעותית מידי תקופה קצרה.

אז כמה עולה לנקות את המזגן? איך בכלל מתבצעת הפעולה והאם אפשר לעשות זאת באופן עצמאי? על כל אלו, נרחיב מיד!

 

ניקוי מזגן מחיר שתלוי באופי העבודה

כאשר חושבים על ניקוי מזגן מחיר איכשהו הופך למטרד. הרי קשה לדעת מתי מגיע הזמן לנקות את המזגן וכאמור, אף אחד לא רוצה להוציא סכומים גדולים מידי זמן קצר. ובכן, הכל תלוי במזגן שלכם ובתדירות הניקיון. למה הכוונה? כל עוד תקפידו על ניקיון וביקורת, אפילו ניקיון חיצוני בעצמכם, תדירות הצורך בניקיון מקצועי תרד.

 

הניקיון המקצועי מתבצע במספר שלבים, שיוצרים יחדיו 'ניקוי עמוק' למזגן שלכם:

  • מפרקים את המכסה – אי אפשר להיכנס אל תוך המזגן מבלי לפתוח את המכסה שלו. נכון, אפשר לפרק עצמאית אבל למה לכם להסתכן? איש המקצוע יודע בדיוק כיצד לעשות זאת מבלי לפגוע במזגן, וכך לקבל גישה טובה יותר לכל חלקיו הפנימיים של המזגן.
  • חומר ניקיון מדויק – לא כל חומר ניקיון, יתאים למזגן שלכם. ישנם חומרי ניקיון מיוחדים למזגנים הממיסים את הלכלוך והשומן המצטברים בחלקיו הפנימים של המזגן, ואותו רק אנשי המקצוע מחזיקים באמתחתם.
  • לחץ מים – נכון, המזגן הוא מכשיר חשמלי, אך אנשי המקצוע יודעים כיצד לעשות שימוש בלחץ מים מדויק על מנת לנקות היטב את המזגן מבפנים. לא מדובר בצינור הגינה שלכם, אלא בשטיפה עם קיטור.
  • ייבוש וחיטוי – הדבר האחרון שתרצו הוא להזמין ניקוי יסודי למזגן כל חודש. אל דאגה, דואגים לכם! בשלב הסופי מייבשים את החלקים הפנימיים של המזגן ומחטאים אותם בפני עובש, חיידקים ומזיקים שעלולים להתיישב בתוך המזגן שלכם ולהזיק לו.

 

ומה לגבי הפילטר?

ודאי ידוע לכם כי ניקיון הפילטר של המזגן, חשוב אף יותר מאשר ניקוי וחיטוי יסודיים. למעשה, מדובר בתחזוקה שוטפת אשר מהווה חלק בלתי נפרד מאורך חיי המזגן. החדשות הטובות הן שמדובר בפעולה פשוטה אותה תוכלו לבצע בעצמכם, או להזמין איש מקצוע במחיר בסיסי, התואמת את פעולה בסיסית זו. מצד שני, כשמדובר על ניקוי מזגן מחיר יהיה תלוי במידת היסודיות וסוג העבודה הנדרשת. כך או כך, אין ספק שהפעולה קריטית לשמירה על המזגן לאורך זמן.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה