עלות התקנת מזגן

למידע נוסף, השאירו פרטים!
המזגן הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר בארץ. הוא מאפשר לך לעבור את הקיץ בשלום ובחורף מהווה את אחד האמצעים היעילים לחימום. מעבר לרכישה של המזגן, ישנה עלות להתקנה וחשוב לבצע אותה עם בעל מקצוע מומחה בתחום שיכול לתת הצעת מחיר רלוונטית לאחר שיראה את הצרכים והמקום.

מרכיבים המשפיעים על עלות התקנת מזגן

רגע לפני שנוכל לבחון מהי העלות של התקנת המזגן ולפנות לקבלת הצעת מחיר, כדאי להבין ממה מורכבת העלות. ההתקנה היא אינה עניין של מה בכך ולא פעם ישנן משימות מורכבות בדרך. המתקין אשר יספק לך הצעת מחיר ייקח את כל המרכיבים הבאים בחשבון:

גודל המזגן

התקנה של מזגנים גדולים עשויה להיות יקרה יותר בהשוואה להתקנה של מזגנים קטנים. היום אפשר למצוא מזגנים קטנים המתאימים לקירור או חימום של חדר כמו חדר הילדים. ההתקנה שלהם יכולה להיות פשוטה, המשקל שלהם קל והם יכולים להתחבר לשקע החשמל הקיים בחדר. לכן העלות של ההתקנה תהיה נמוכה באופן משמעותי מהתקנת מזגן גדול, כבד ושדורש חיבורי חשמל מיוחדים.

אופן העבודה

ישנם הבדלים בעבודה בין מזגן אחד לאחר ולכן ישנם הבדלים בעלויות ההתקנה. העבודה יכולה לדרוש מהמתקנים לשים את המעבה בחוץ בקומה גבוהה ולשם כך הוא יצטרך לרתום את עצמו כהלכה. יכול להיות שכבר יש במקום הכנה מתאימה לכל עבודת ההתקנה. כל עבודה שונה וככל שהיא מסובכת יותר העלות יכולה להיות גבוהה יותר. נקודה חשובה שיש לשים לב אליה היא שעל המתקין לבדוק את השטח כדי לתת הצעה מדויקת.

מורכבות ההתקנה

התקנה מורכבת יכולה לדרוש לא רק התקנת מעבה חיצוני ומזגן פנימי וחיבור לחשמל. יכול להיות שיהיה צורך לבצע שינויים בארון החשמל ולבצע פיצולים כך שהמזגן לא יקפיץ את החשמל כולו. ככל שהמתקין צריך לבצע יותר עבודות כך העלות תהיה בהתאם. יש לציין כי עוצמת המזגן יכולה להשפיע על מורכבות ההתקנה ובכל מקרה חשוב שהמתקין יראה את השטח לפני שיציע הצעת מחיר מדויקת (לפני כן הוא יוכל לתת הערכה בלבד).

חומרים

במידה ונדרשים מהמתקין חומרים בנוסף למזגן, הוא יביא אותם בחשבון. אפשר לבקש מהמתקין לקבל הצעה מפורטת ולוודא מראש כי היא כוללת את כל העלויות וכי לא צפויות להיות "הפתעות" בהמשך הדרך. בין החומרים יכולים להיות צנרות, חוטי חשמל, מתקן למעבה ואחרים.

הערכת עלות התקנת מזגן

הדרך הטובה ביותר לקבל הצעת מחיר עבור התקנת המזגן, יש להיפגש עם בעל המקצוע. אנשי מקצוע אשר "זורקים" מחיר בטלפון בלי לדעת במה מדובר, עלולים לבקש יותר כסף בסופו של דבר. יכול להיות שבעל המקצוע יוכל לתת הערכה טלפונית למזגן קטן מאד לחדר, אך גם אז יש לוודא שהמחיר סופי ולא עומד להשתנות במקום. באופן כללי, עלות התקנת מזגן עד 1.5 כוח סוס עשויה לעלות עד 800 ₪. עלות התקנה למזגן מעל 2 כוח סוס עשויה לעלות עד 1,000 ₪ ועלות של מזגן מיני מרכזי עשויה לעלות עד 4,500 ₪. כל המחירים הללו מתייחסים לעבודה סטנדרטית, ללא קידוחים מורכבים וצנרת שלא עולה על 3 מטרים. כמו כן, מחירון זה מעודכן לשנת 2020.

למצוא את בעל המקצוע הנכון

בעל המקצוע שיציע לך הצעת מחיר להתקנת המזגן צריך להביא איתו ניסיון רב ואחריות לעבודה. המרכז לבניה פרטית הוקם מתוך מטרה להביא לך את אנשי המקצוע הטובים ביותר. כל שנותר לך לעשות הוא לבחור את איש מיזוג האוויר הנכון לך ביותר.
מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה