פירוק מזגן מחיר

למידע נוסף, השאירו פרטים!

לאחר שרכשנו מזגן חדש בטרם אנו חושבים על הליך ההתקנה, עלינו לחשוב קודם לכן על פירוק המזגן הישן, שכן זהו תנאי די בסיסי להתקנת המזגן החדש. אז כפי שכבר ציינו ברוב המוחלט של המקרים אנו נרצה לפרק את המזגן הישן על מנת להתקין מזגן חדש במקומו, בין אם מדובר על מזגן קיר חדש או בין אם מדובר במזגן מפוצל שמותקן בתקרה, יש להסיר תחילה את המזגן הישן. יש הסבורים כי פעולת פירוק מזגן זו הינה ארוכה מאוד ויקרה אך בפועל היא לא חייבת להיות ארוכה וגם לא כזו יקרה. אלו מכם שחושבים על לעשות זאת לבד ייתכן ותצליחו אך מדובר בפעולה שעדיף שתיעשה על ידי טכנאי מזגנים מקצועי שמכיר את רזי המקצוע ותהליך פירוק המזגן והצנרת ובכך אנו למעשה מוודאים שלא נגרם כל נזק לבית וגם לא למזגן שייתכן שניתן למכור אותו הלאה בתור מזגן יד שנייה. בפוסט הבא נציג את ההליך של פירוק מזגן, מחיר ודגשים נוספים ששווה לכם להכיר.

במה תלוי המחיר של פירוק מזגן?

אז כפי שכבר אמרנו קודם לכן, פירוק המזגן בהחלט נחשבת בתור פעולה פשוטה יחסית אך ישנם מספר משתנים שיכולים מעט להאריך את העבודה ולהפוך אותה למעט יותר מורכבת ומסורבלת.

גודל המזגן למשל עלול להיות גורם מייקר כך שאם לדוגמא מדובר במזגן גדול יחסית עם מדחס גדול יותר הוא יהיה כבד יותר וכך כאמור גם יהיה קשה יותר לפרק אותו. הקומה שבה מותקן המזגן והגישה אליו גם היא עלולה מעט לסבך את העבודה שכן אם מדובר במזגן שמותקן בקומה גבוהה עם גישה מוגבלת לאיזור החיצוני בו הוא מותקן, מלאכת הפירוק עלולה להתארך מעט. בהיבט של צנרת המזגן כאשר מדובר במזגן שמותקן מבחוץ – צנרת הגז, המים והחשמל יהיו נוחות לשליפה וכך גם התקנה של צנרת חדשה אך במידה וזהו מזגן מרכזי יהיה צורך לחתוך את הצנרת דבר שגם מאריך ומייקר מעט את הליך הפירוק. בדרך כלל מחירי פירוק המזגן ינועו בין 200-400 ש“ח, למזגן קיר תלוי אך יכולים להגיע גם עד 1,000 ש״ח במקרים בהם נרצה לפרק מזגן מפוצל, תלוי כמובן בכל המשתנים שהצגנו עבורכם וכמה זמן ועבודה הטכנאי חושב שיש להשקיע בפירוק המזגן.

איך מתבצע התהליך?

אז במידה ואנו רוצים לפרק את המזגן הישן בבית שלנו כל שעלינו לעשות הוא לצלצל לטכנאי מזגנים מוסמך, כאשר כמעט כל טכנאי מזגנים מוסמך יודע גם לבצע עבודת פירוק של מזגן ישן. לאחר שיצרנו קשר, הדבר החשוב ביותר לעשות הוא להסביר לטכנאי  בדיוק את כל הפרטים על המזגן שלנו כאשר יש לציין את הקומה בה אנו גרים, האם יש מעלית בבניין להורדת המזגן לאחר הפירוק, האם ישנה גישה נוחה וקלה למדחס של המזגן שתלוי מחוץ לבית, באיזה מזגן מדובר, איזה מזגן רכשתם במקום המזגן הנוכחי וכל פרט נוסף שיעזור לטכנאי לקבוע את המחיר של פירוק המזגן. לאחר מכן הטכנאי יתאם איתכם ביחד את המועד לפירוק המזגן בו יגיע אליכם הביתה ויחל במלאכת הפירוק. לאחר מלאכת הפירוק תוכלו להתחיל במלאכת התקנת המזגן החדש על התשתית של המזגן הקודם או על גבי תשתית חדשה.

מעוניינים בביצוע הליך של פירוק מזגן קיים? בין אם אתם מעוניינים להתקין את המזגן החדש שרכשתם במקומו ובין אם לאו, אצלנו במרכז המזגנים תוכלו להנות משירות מקצועי, יעיל ואיכותי. צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות!.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email