מזגן מפוצל לשני חדרים

למידע נוסף, השאירו פרטים!

אנשים רבים אשר בונים בית חדש או לחילופין משפצים את ביתם הקיים שואלים את עצמם האם כדאי להם להתקין מזגן מפוצל לשני חדרים או אפילו יותר מזה או לחילופין שווה להם להשקיע במזגן בודד עבור כל חדר.

מזגן מפוצל – איך זה עובד?

בכל אחד מהחלקים של המזגן יש כל מיני רכיבים כאשר ביחידה הפנימית ממוקמים כפתורי ההפעלה, מקרן הקירור והמאוורר וביחידה החיצונית המדחס, המקרן חימום ועוד מאוורר. באופן כזה האויר הקר והחם פועלים בצורה יעילה בין שתי היחידות ובהתאם לפעולה שאנו דורשים.

באילו מקרים כדאי להשקיע במזגן מפוצל לשני חדרים?

ובכן, במקרה ויש לכם 2 חדרים צמודים אחד לשני ובעיקר כאשר מדובר בחדרים של הילדים אצלם לוח הזמנים פחות או יותר מסונכרן או כאשר אין בבית מזגן מיני מרכזי, שווה להשקיע במזגן מפוצל לשני חדרים משום שזהו הפתרון הטוב והחסכוני ביותר. האמת היא, שבעבר עוד לפני שנכנסו לתמונה מזגנים מיני מרכזיים, המזגן המפוצל היה הפתרון הכי פופולארי והיו עושים בו שימוש בעיקר במשרדים או ארגונים בהם היה צורך לקרר שני מקררים במקביל.

מה יותר מומלץ – מזגן מפוצל לשני חדרים או מזגן מיני מרכזי?

במידה ומדובר ביותר משני חדרים, ההמלצה היא לבחור במזגן מיני מרכזי. מזגן מיני מרכזי מאפשר לנו בעצם לשלב דאמפרים ואז אנו יכולים לשלוט על תהליכי קירור וחימום בכל חדר בנפרד. כדאי להתייחס לשאלה התקציבית. כלומר, אם אין לכם תקציב מאוד גדול אבל אתם יודעים שאתם צריכים לקרר חדרים ספציפיים הקרובים אחד לשני, הפתרון הטוב עבורכם הוא לבחור במזגן מפוצל. לעומת זאת, אם התקציב שלכם כן מאפשר את זה, אולי שווה לכם לשקול להתקין מזגן מיני מרכזי כי זה בעצם אומר שבטווח הרחוק אתם חוסכים כסף.

כמה מזגן מפוצל לשני חדרים צורך חשמל?

צריכת החשמל של מזגן מפוצל תלויה בדירוג האנרגתי של המזגן אך במידה ומדובר במזגן מפוצל לשני חדרים עם 3 כוחות סוס, המחיר ינוע בין 3.4-3.8 ש“ח.

מזגן מפוצל – כמה זה עולה?

ובכן הסיבה שמזגן מפוצל בדרך כלל יותר יקר בהשוואה למזגן עילי היא משום שההתקנה שלו לוקחת יותר זמן והיא הרבה יותר מורכבת. כלומר, כדי להתקין מזגן מפוצל שיפעל על שני חדרים, עלינו לחצוב פתח נוסף בין החדרים. בנוסף, המנוע גדול יותר ולכן המחיר גם גבוה יותר, אם משווים את ההתקנה למזגן עילי. כמובן, שאם מתייחסים לעלות של התקנת מזגן מיני מרכזי, המחיר של מזגן מפוצל פחות גבוה.

לסיכום: מזגן מפוצל – יתרונות

  • פעולה שקטה – מזגן מפוצל לשני חדרים עובד בצורה שקטה משום שהמדחס ממוקם מחוץ למבנה ולא בתוכו.
  • יעילות מבחינה אנרגתית – היום מייצרים מזגנים מפוצלים מתקדמים המאפשרים לנו לחסוך באנרגיה.
  • אסתטיקה עיצובית – המראה של המזגן המפוצל הינו אסתטי ולא פוגע במראה העיצובי של החלל.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על מזגן מפוצל לשני חדרים או התקנת מזגן באופן כללי? במרכז המזגנים תוכלו לבצע השוואת מחירים ולבחור את ההצעה הכי נכונה ומשתלמת עבורכם. אנו עובדים עם מתקיני מזגנים המובילים בישראל ולכן דרכנו תוכלו להנות משירות הוגן, יעיל ומהיר, לחסוך זמן יקר בחיפוש אחר המתקין הנכון ולהוזיל את עלות ההתקנה ואת עלות המזגן עצמו בעשרות אחוזים. לפרטים נוספים אודות התקנת מזגן מפוצל לשני חדרים או תיקון מזגן קיים, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מהיר.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה