מזגן נייד קטן

למידע נוסף, השאירו פרטים!

ישראל היא מדינה חמה, לחה, בעיקר בתקופה שבין החודשים יוני עד סוף ספטמבר. הקיץ כאן ארוך והחורף קצר ויש לכך לא מעט יתרונות, שכן אנו יכולים לבלות את רוב ימות השנה בחוץ, לצאת עם הילדים לחצר, למרפסת או לגינות ולפארקים, לערוך פיקניקים, לצאת לטיולים במסלולים השונים, לבלות בסופי שבוע ובחופשים בחוף הים ובבריכה, בקיצור להיות בחוץ, מה שבמדינות רבות באירופה וארצות הברית זה לא מתאפשר עקב מיקומן על הגלובוס.

חשיבות המזגן בכל מקום בעונת הקיץ

יחד אם זאת, כשבאמת חם החום הוא בלתי נסבל ולא תמיד אפשר לצאת בשעות מסוימות וגם אם כן, תמיד נעדיף מקומות שיש בהם מזגן. המוצר הבא מיועד לאנשים שרוצים להנות מכל היתרונות של מזגן אבל לא רוצים להשקיע סכומים מאוד גבוהים משיקולים כלכליים, משיקולים שבעצם הדירה או הבית בו הם גרים בכלל לא שייך להם וכדומה… על מזגן נייד שמעתם? מדובר בפתרון גאוני המאפשר לנו להצטנן ולהתקרר לאורך כל ימות השנה. למעשה, את המזגן הנייד ניתן להעביר בבית בין החדרים בהתאם לחלל בו אתם נמצאים ולהנות מאויר קר וצונן. הוא יכול להתאים לזמנים כמו עבודה על המחשב, צפיה בטלויזיה או קריאת ספר, בישול במטבח או אפילו בזמן שאתם ישנים.

מזגן נייד קטן – למי זה מתאים?

לכל מי שרוצה להנות ממזגן נייד אותו אפשר למקם בכל מקום שרק תרצו. המזגן מתאים גם לחללים פנימיים כמו דירות, בתים, סטודיואים, גלריות, מסעדות ובתי קפהוגם לחללים חיצוניים כמו מרפסות, פרגולות, בריכות שחיה, פארקים, פינות ליטוף ועוד. המזגן מתאים לכל מי שאין לו מזגן בבית כמו למשל סטודנטים או רווקים המתגוררים בדירות ישנות בתוך העיר ורוצים להנות מאוויר קר בחודשי הקיץ. יש גם מזגנים ניידים המפיצים חום ומתאימים לעונת החורף הקרה. בלחיצת כפתור פשוטה ניתן להחליט האם אתם רוצים אוויר חם או אוויר קר. 

מזגן נייד קטן יתרונות

  • ניתן להעבירו בקלות ממקום למקום
  • קל לתפעול
  • מקרר ביעילות
  • לא מרעיש
  • מחיר נוח
  • קומפקטי וניתן לאחסון בכל מקום

מזגן נייד קטן – כמה זה עולה?

המחירים של מזגן נייד קטן נעים בין 1,200-2,800 שקלים. זה מאוד תלוי בסוג המזגן, בתפוקה שלו, בעוצמה ובעוד נתונים נוספים כמו היצרן למשל.

מזגן נייד קטן – כדאי לדעת

יש צורך בחיבור לחשמל ולכן אם אתם מתכוונים לעשות בו שימוש חיצוני, חייב להיות מקום עם חיבור לחשמל. המזגן עובד עם צינור חיצוני שפולט את המים. הפעולה של המזגן הנייד מתאימה אך ורק לחללים קטנים ולא לשטחים גדולים. מומלץ לרכוש מזגן נייד קטן מחברה מוכרת ואמינה המספקת אחריות על המוצר.

לפני שרוכשים מזגן נייד שווה לבדוק

  1. האם הוא תואם את הצרכים שלכם – שאלו את עצמכם שאלות כמו המטרה שלשמה אתם רוכשים את המזגן הנייד, איפה אתם רוצים להשתמש בו – בחוץ, בפנים, כמה אנשים הוא אמור לקרר בו זמנית?
  2. אחריות – בדקו כמה שנות אחריות אתם מקבלים על המזגן הנייד, מי הספק, מי היצרן, האם מדובר בחברה מוכרת?
  3. המלצות וחוות דעת – התייעצו עם אנשים שאתם מכירים ונסו לברר לגבי המלצות על המזגן אותו אתם מעוניינים לרכוש.
  4. תו תקן – בדקו שהמזגן מחזיק בתו תקו של מכון התקנים בישראל.

במרכז המזגנים תוכלו להתרשם ממזגנים ניידים של המותגים המובילים בעולם. את המזגן שבחרתם תוכלו להעביר ממקום למקום, מבלי הצורך בהתקנה מורכבת.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה