מזגן מפוצל מחיר

למידע נוסף, השאירו פרטים!

אחד הדברים החשובים ביותר בקיץ אך גם בחורף הוא המזגן הביתי שלנו. בין אם מדובר על קירור הבית בימי הקיץ החמים ובין אם מדובר על חימום הבית בימי חורף קרירים, המזגן הוא כלי מאוד חשוב בבית בכל עונות השנה. ישראלים רבים רואים בו את מכשיר החשמל החשוב ביותר בבית, במיוחד בחודשים יוני עד אוגוסט בהם הטמפרטורות עלולות להגיע למעל 35 מעלות והחום יכול להיות בלתי נסבל ולהוות מטרד של ממש. לכן חשוב שיהיה לנו מזגן חכם ויעיל שיתן מענה על כל הצרכים שלנו כאשר ביניהם ניתן למצוא צרכים כמו יעילות באנרגיה, הפעלה שקטה, מראה אלגנטי ועוד.

מהו מזגן מפוצל ומהו טווח המחירים של מזגן מפוצל?

מזגן מפוצל הינו מזגן שמורכב בדרך כלל מעל לתקרת הבית, אך ישנן שיטות התקנה אחרות. מנוע המזגן מותקן בנקודה אסטרטגית מרכזית בבית ומשם שולח אויר קר או חם לחדרי הבית בהתאם לדרישה כאשר בכל חדר בבית נוכל לווסת טמפרטורה אחרת בהתאם לדרישה. לפני התקנה של מזגן מפוצל יש לקחת בחשבון משתנים רבים כמו למשל הבידוד של הבית, גודל הבית ועוד. כמובן שעלינו להזמין מתקין מזגנים שייתן לנו ייעוץ מקצועי לגבי איזה מזגן מפוצל מתאים לנו במטרה שנקבל את התפוקה המתאימה לכל הצרכים שלנו. רוב המתקינים יגיעו אליכם עם מספר הצעות להתקנת מזגן מפוצל במחיר כזה או אחר כאשר המחיר כמובן מושפע מהכוח ומהטכנולוגיה של המזגן. מחיר מזגן מפוצל נע בין 8,000-20,000 ש“ח וכמובן יש לבחור את המזגן שיתן מענה לצרכים שלכם בצורה הטובה מבין קשת המחירים הזאת.

יתרונות של מזגן מפוצל

כאשר אנו שואלים את הלקוחות שלנו מה הוא הדבר החשוב להם ביותר כאשר הם בוחרים מזגן חדש הרוב המוחלט יענה שההפעלה השקטה של המזגן היא ללא ספק הדבר החשוב ביותר עבורם. בין אם מדובר על כך שאנו רוצים שיהיה לנו מזגן שקט בחדר השינה על מנת שנוכל ליהנות מקירור החדר אך בו זמנית גם משינה שקטה ובין אם אנו רוצים חדר סלון מקורר היטב במהלך היום ללא רעש שיפריע לנו לפעולות היומיומיות שלנו. מזגן מפוצל משיג את השקט היחסי לעומת מזגנים אחרים היות והמדחס והיחידה הפנימית רחוקים יחסית מהיחידה החיצונית ולכן מושג השקט היחסי של מזגן מפוצל.

יתרון נוסף של מזגן מפוצל הוא הגמישות העיצובית. כאשר אנו מתקינים מזגן עילי אנו למעשה צריכים לתלות אותו על אחד מקירות החדר או על אחד מקירות הסלון ובכך למעשה מוותרים על נקיון עיצובי של קירות החדר. במידה ונבחר במזגן מפוצל על פני מזגנים מסוגים אחרים, את חלקי המזגן שנמצאים בתוך הבית אנו מתקינים בתוך התקרה ולמעשה לא רואים שום חלק של המזגן פרט לגריל שנמצא בכל חדר ובסלון שממנו יוצא הקירור או החימום כפי שקבענו. היתרון שאנו מקבלים עם מזגן מפוצל הוא עיצוב נקי יותר של חדרי הבית ללא שום מזגנים שתלויים על הקירות, מה שנותן לבית אפקט יוקרתי יותר ולנו הוא מעניק גמישות עיצובית רבה יותר בכל חדרי הבית ובסלון. בנוסף, במזגן מפוצל ניתן לבחור טמפרטורה בכל חדר בנפרד כך שלא צריך שבכל החדרים יסבלו מקור או מחום, ובכל חדר בבית נוכל לבחור את הטמפרטורה אותה אנו רוצים על מנת להרגיש בנוח.

מעוניינים ברכישה והתקנה של מזגן מפוצל? במרכז המזגנים תוכלו להנות משירות מקצועי, מחירים חסרי תקדים והכל באחריות מלאה. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה על כל השאלות.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה