ריח רע מהמזגן ברכב

למידע נוסף, השאירו פרטים!

הנעתם את הרכב במטרה ליסוע והדלקתם את המזגן על חימום או קירור. ריח רע יוצא מהמזגן ברכב. הריח הזה בעצם גורם לכם להימנע משימוש במזגן ובעצם זה פוגע בנסיעה שלכם בכל מובן אפשרי. אז למה זה קורה? מה אפשר לעשות כדי למנוע את הריח הרע הזה ואיך אנחנו יכולים לעזור לכם? הכל בפוסט הבא! למעשה, עונת הקיץ בישראל חמה במיוחד ואין סיכוי שאנחנו נכנסים בחודשים הללו לרכב ללא מזגן. אפילו בחורף הרבה פעמים אנחנו מרגישים מאין מחנק כזה או לחילופין קור ומדליקים את המזגן.

האם זה קשור לגיל הרכב?

מן הסתם ברכבים חדשים או רכבים הנמצאים שנה על הכביש, הסיכוי שיווצר מצב של ריח רע מהמזגן נמוך. התהליך הזה לוקח זמן ולכן בדרך כלל זה קורה ברכבים שנמצאים מעל 3 ואפילו יותר מזה על הכביש.

אז למה בכלל יש או נוצר ריח רע ברכב?

ובכן, ברוב המקרים הריח הרע ברכב נוצר כתוצאה מלכלוך, בקטריות ורטיבות. מכיון ונוצרת המון לחות במערכת המיזוג בתוך המזגן זה עלול להוביל להתפתחות של עובש ופטריות.

מיותר לציין כי הדבר הזה לא רק גורם לריח נוראי, אלא גם זה ממש לא בריא לנו. נשים בהריון, ילדים, תינוקות ואנשים מבוגרים נמצאים ברמת סיכון גבוהה יותר משום שהמערכת החיסונית שלהם הרבה יותר חלשה.

דבר נוסף שיכול להוביל לריח רע מהמזגן קשור למערכת הניקוז ברכב. למשל, אם יש סתימה זה בעצם מונע ניקוז תקין של המזגן ואז זה גם עלול להוביל להיווצרות של ריח רע שנשאר קבוע ברכב. חשוב להבין שריסוס של ריח טוב או כל פעולה נקודתית אחרת לא באמת עוזרת משום שהחיידקים האלה מצטברים בעומקה של מערכת המיזוג ולכן הפתרון צריך להיות יסודי ומשורשה של הבעיה.

מדוע חשוב לנקות את הפילטר במזגן?

ובכן, בנוסף לעובדה שהריח הזה נוצר כתוצאה מהיווצרות של בקטריות ולכן הוא ממש לא בריא לנו, אנחנו נמצאים לא מעט זמן ברכב. אנחנו נוסעים לעבודה, מסיעים את הילדים לגן ולבית הספר, אחה“צ עושים סידורים ולוקחים את הילדים לחוגים, מטיילים איתם בסופי שבוע ולכן זה פשוט לא נעים להיות ברכב כשיש ריח רע. אפשר להשוות את זה לסתימה קיימת בשירותים שלא מטפלים בה ואז נוצר מצב של ריח רע תמידי. לכן, אם אתם מזהים כי יש בעיה כזו, מומלץ לטפל בה כמה שיותר מהר ולא לדחות את זה.

אז מה כן אפשר לעשות כשיש ריח רע ברכב?

ובכן יש כמה פתרונות. לפעמים, אם מחליפים את הפילטר של המזגן ברכב זה בהחלט יכול לעזור ולפתור את הבעיה. אם       זה לא עובד עד הסוף, ניתן גם לנקות בצורה יסודית את כל פתחי האוורור ואת תעלות המיזוג. כדאי לעשות שימוש בלחץ אוויר הפועל בטמפרטורה גבוהה שבעצם גורם לחיסול מיידי של כל הבקטריות. בשלב הסופי נהוג לייבש את כל התעלות עם לחץ אוויר ולרסס חומר מיוחד שמטרתו לחטא את המזגן ולנטרל את הריחות הרעים.

סובלים מריח רע ברכב ולא מצליחים למצוא פתרון? המומחים של מרכז המזגנים ישמחו לסייע לכם ולשלוח עד אליכם הביתה טכנאי שינקה את המזגן ביסודיות ויפתור את הבעיה מהשורש. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לשלוח עבורכם טכנאי מזגני רכבים הפועל באזור המגורים שלכם. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר בחיפוש אחר בעל המקצוע המתאים ואף להוזיל משמעותית את עלות התהליך וכך לחסוך מאות שקלים.

מה היה לנו עד עכשיו?
שתפו פוסט זה